top of page
חיפוש

10 סיבות לפתוח את היום/השבוע/השנה עם חיוך

עודכן: 13 בפבר׳ 2023

תגידו, כבר יצא לכם לחייך הבוקר? כי יותר משהחיוך נועד להעברת מסרים חיוביים לסביבתנו המידית, בעיקר כאלו של שמחה או של אושר, הוא מיועד ראשית כל עבורנו. נכון, חיוך גורם לנו להיראות טוב, וגם גורם להרגיש יותר טוב, כל עוד הוא אמתי, כמובן, אבל מעבר לכך הוא יכול גם לסייע בהארכת תוחלת החיים ולשפר את איכותם. רוצים לדעת מדוע? קבלו עשר סיבות לחייך.



1. חיוך עושה אתכם מושכים יותר, ולכן גם פחות בודדים. ככל שתחייכו יותר תמשכו לסביבתכם יותר אנשים מחייכים.


2. חיוך זה דבר מדבק, לכן, באופן טבעי וכמעט מתוך אינסטינקט, יותר מ-50% מהאנשים שתחייכו אליהם - ברחוב, במכולת או בבנק, יחייכו אליכם בחזרה. רק בשביל זה שווה לחייך לכל אורך הרחוב.


3. חיוך משחרר אנדורפינים במח ולכן מסייע בהפגת מתחים, מפחית את לחץ הדם ומפיג מתח וחרדה. בינינו, אפשר לומר שכל אלה יחד הם גם בעצם הסוד להארכת חיים, אבל גם אם לא תאריכו ימים, לפחות אלה שתעברו יעברו קצת יותר בנעימים.



4. האדם מחייך כבר ברחם אמו ומחקרים מצאו שדווקא ילדים מחייכים הכי הרבה. נמצא שילדים מחייכים כ-400 חיוכים ביממה בעוד שקמצני החיוכים מחייכים פחות מ-5 פעמים ביום. רובנו אגב, מחייכים בערך 20 פעמים ביום. ואתם? כמה חייכתם היום? ועכשיו?


5. חיוך מרים את שרירי הפנים וגורם לכם להיראות צעירים יותר ומצליחים יותר. כשאתם מחייכים פעם אחת אתם מפעילים 26 שרירים בפרצוף שלכם, ככה שכשאתם מחייכים אתם בעצם עושים ספורט, וזה תמיד טוב! תמיד!

6. חיוך הוא המילה הראשונה שלנו בעולם הזה עוד לפני שאנחנו יודעים לדבר. חיוך זה שפה שלמה, אוניברסלית, שמחברת בין אנשים באופן המהיר ביותר.


7. חיוך לא עולה דבר, אבל שווה המון, ולפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים כדי להרגיש קצת פחות בודדים בחיים.


8. חיוך משפר את מצב הרוח, עושה אתכם חיוביים יותר וכתוצאה מכך גם שמחים יותר. נסו זאת בעצמכם - נסו לחייך ולהמשיך לזעוף ולקטר באותו הזמן - זה בלתי אפשרי!

9. כשאנחנו מחייכים אנחנו נשמעים קצת אחרת מהרגיל ואת החיוך שלכם אפשר לשמוע למרחקים. האמת, אפילו בשיחת טלפון רגילה אפשר לגלות די מהר מתי הצד השני מחייך.


10. לאדם הממוצע 19 סוגים שונים של חיוכים. נסו לספור כמה חיוכים יש לכם - חיוך מתוך נימוס, או אחד כזה נבוך? חיוך בלתי נשלט, מסמיק או מזויף? חיוך כזה מיוחד לאינסטגרם..? כמה יצא לכם? אתם בטח מחייכים גם עכשיו רק לנוכח התוצאה.

אז אם יש דבר אחד שאתם מוכרחים לעשות השנה, השבוע, היום - עכשיו, זה לחייך. חיוך אמתי, מהלב. חיוך ארוך ומנחם. חיוך שיגרום לכם לשכוח לרגע מכל מה שמציק לכם. אגב, הדבר היחיד שמומלץ עוד יותר מחיוך זה צחוק, אבל על זה נחייך כבר ביום אחר.


שנה טובה!




328 צפיות0 תגובות
bottom of page