top of page
חיפוש

יריד ספרים עצמאי 2019

עודכן: 20 ביוני 2019

מדי שנה יוצאים לאור למעלה מ7000 ספרים בישראל, כאשר רובם הגדול מיוצג ונמכר ברשתות ובחנויות הספרים הגדולות רוב ימות השנה. יחד עם זאת, סופרים ומשוררים רבים, מוכשרים, נדירים ויקרים, בוחרים בשנים האחרונות ללכת בדרכים עצמאיות ולהוציא לאור את ספריהם בעצמם, או באמצעות הוצאות קטנות.




יריד הספרים העצמאי שלנו נודד בכל שנה מעיר לעיר ומארח משוררים וסופרים עצמאיים, כאלו שבדרך כלל לא זוכים לחשיפה על שולחנות המבצעים של חנויות הספרים הגדולות, ולרגל חג הספר העברי התשע"ט, החלטנו להתאגד שוב, לצאת מהבית, להתנתק קצת מהרשתות החברתיות (לא באמת), להתארח בסנטר של תל אביב ולפגוש את קהל הקוראים האהוב שלנו.


ביריד תוכלו למצוא ספרים מקוריים, בעברית, של סופרים ושל משוררים רבים. בין אם מדובר בכאלה שהוציאו השנה לאור את ספרם הראשון ובין אם כאלה שלצערנו כבר אינם עמנו. כאלה שזכו להוציא לאור כמה וכמה מיצירותיהם המפורסמות וכאלה שזו תהיה עבורם הפעם הראשונה ביריד שלנו. בקיצור - עשרות יוצרים עצמאיים אשר יציעו למכירה מיצירותיהם, במבצעים מיוחדים לרגל חג הספר העברי.


מלבד המחירים האטרקטיביים במיוחד של הספרים ביריד, הסופרים והמשוררים שלנו מחכים לכם שתבואו להכיר אותם באופן אישי, תתעניינו, תשאלו שאלות, תקבלו חתימות והקדשות, ואפילו חיבוקים!


בדוכנים שלנו יחכו לכם סימניות, מדבקות, ספרים במתנה ועוד הפתעות שוות!


שווה לבוא לבקר ולהביא חברים!


בואו לפגוש אותנו בגשר דיסקונט שבקומה הראשונה

יום רביעי 12.6 16:00 – 21:00

יום חמישי 13.6 16:00 – 21:00

יום שישי 14.6 10:00 – 15:00



שימו לב - במהלך ימות היריד יתקיימו במקום פעילויות הקראה של שירים, של קטעים מתוך ספרים וגם הקראות מיוחדות של ספרי ילדים – וכולם יוקראו על ידי היוצרים עצמם. שעות ההקראה יפורסמו בהמשך.


הכניסה חופשית!


בואו בהמוניכם!




14 צפיות0 תגובות
bottom of page